Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Σοκολατένια Granola

  Προσπαθώντας να βρω τρόπους να αντικαταστήσω τα έτοιμα δημητριακά που τρώει ο γιος μου με κάτι πιο σπιτικό, εδώ και ένα μήνα έχω "κολλήσει" με τη Granola. 
Κι εγώ κι όλοι όσοι την δοκίμασαν! Κι ευτυχώς και ο μικρός!
  
  Με έμπνευση μια συνταγή granola από το αγαπημένο bread and tea, έφτιαξα μια δική μου, προσαρμοσμένη στις γεύσεις και τις ανάγκες της οικογένειας.
  Σας παραθέτω λοιπόν τη συνταγή που είναι πολύ σοκολατένια, γευστική, χορταστική και όπως θα δείτε γεμάτη βιταμίνες!


Σοκολατένια Granola

 
Υλικά

1. 500 γραμ. βρώμη
2. 100 γραμ. αμύγδαλα ανάλατα με τη φλούδα
3. 100 γραμ. κολοκυθόσπορο
4. 100 γραμ. ηλιόσπορο
5. 50 γραμ. λιναρόσπορο
6. 150 γραμ. σοκολάτα κουβερτούρα σε σταγόνες
7. 4 κ. σούπας κακάο Dezaan
8. 2 κ. γλυκού κανέλλα Κεϋλάνης
9. 2 κ. γλυκού αλάτι Μάνης
10.6 γεμάτες κ. σ. μέλι
11.6 γεμάτες κ. σ. ελαιόλαδο

Οδηγίες

1.Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 140 βαθμούς.
2.Ρίχνουμε σε ένα βαθύ μπολ τη βρώμη.
3.Αλέθουμε στο μούλτι τα αμύγδαλα, τον κολοκυθόσπορο, τον ηλιόσπορο και τον λιναρόσπορο σε χοντροκομμένα κομμάτια και τα προσθέτουμε στο μπολ με τη βρώμη.

 
4.Ρίχνουμε μετά, τις σταγόνες κουβερτούρας, το κακάο, την κανέλλα, το αλάτι και ανακατεύουμε καλά.
5.Σε ένα μπρίκι βάζουμε το ελαιόλαδο με το μέλι και τα αφήνουμε να ζεσταθούν σε χαμηλή φωτιά ανακατεύοντάς τα. Μόλις ομογενοποιηθεί το μείγμα χωρίς να μας καεί, τα προσθέτουμε στο μπολ με τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε μέχρι να υγρανθεί όλο το μείγμα.
6.Σε ένα αντικολλητικό ταψί ή σε μια λαμαρίνα ελαφρά βουτυρωμένη στρώνουμε το μείγμα μας ομοιόμορφα και το βάζουμε να ψηθεί στους 160 βαθμούς για 30 λεπτά. 


7.Έπειτα βγάζουμε το ταψί και το αφήνουμε να
κρυώσει.
8.Αποθηκεύουμε τη νοστιμότατη Granola σε
αεροστεγές δοχείο.  


  Τα υλικά της συνταγής αυτής είναι όλα διαλεχτά!

  Οι ξηροί καρποί, το κακάο Dezaan, η  κανέλλα Κεϋλάνης, το αλάτι
Μάνης και η κουβερτούρα είναι από τους φίλους μου Δημήτρη και
Άννα στο στέκι μου πλέον Το Πιπέρι, ένα μαγαζάκι στο Αιγάλεω
γεμάτο γεύσεις και αρώματα!

  Το ελαιόλαδο είναι από τον φίλο μου Κωστή τον μερακλή 
και το μέλι είναι από τη φίλη μου τη Νότα.

  Πώς να μη βγει νόστιμη η συνταγή;;;
  Αφιερωμένη λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου